Tuesday, November 3, 2009

谢谢侬

昨天带了蛋糕给同事们尝尝。有位同事尝过之后跑来对我说,“圣诞节的时候你去卖蛋糕啦!很好吃~~
虽然觉得她的建议离我有点遥远,但看到她那副像是吃得很滋味很满意的样子,其实我真的很开心呐!得到赞赏是多么有满足感啊!谢谢侬。。。让我觉得无底的自豪。:)

卖蛋糕?有谁会成为我第一位顾客呢?:p

"hey....go and sell your cake during christmas! it's delicious~" this is what one of my colleague told me after she had tried my cheese cake. Although her suggestion seems a bit hard for me, seeing her "yummy-looking" face is enough to delight me. A feeling of success and proud to get such a high compliment. Thanks~~so much! :)

Selling cake? Who will be my first customer? :p

No comments:

Post a Comment