Saturday, September 26, 2009

我的美丽日记

女人爱美是天性,有哪个女人不爱美呢?尤其是我们每天辛辛苦苦的工作,赚来的血汗钱,当然要来慰劳一下自己,疼惜疼惜我们倦怠的肌肤!对不?
Girls love beauty. Why not gives ourselves a treat, pamper ourselves after a hectic day of work?

有了容光焕发,白嫩透析的肌肤,走在街上,自信也多一点。自从我在香港旅游回来,就认识了“我的美丽日记”这个平价面膜品牌(原产地:台湾)。我不是一个对美容护肤品认识很深的人,所以也不会花大钱在这方面。这个平价却不失品质的面膜,正好中我意!
Blowing with confident on the street when we owned rejuvenate and revitalise skin on our angle face, definitely! I'm introduced to "The Beauty Diary" since my HK trip (which locally from Taiwan). I'm not a person with thorough knowledge about beauty product and I never spent much money on this area. Getting to know this economical brand of beauty mask was such an earning for me!

我第一片接触到的面膜是保加利亚玫瑰,有着芬芳的香味,主要是美白的效果。再来是薰衣草Q10奈米面膜,分别有舒眠亮肤和弹力升级的效果。Q10的味道闻起来还蛮舒服的,功效也不错,我自己蛮喜欢。不试没啥事,一试就无法自拔啦!哈哈!苹果多酚是我再接再厉的追击,非常保湿哦,用过会水当当啦!别说只有女人爱漂亮,大头跟我一样试过了以上的面膜,而他最爱的就是这个!珍珠,黑珍珠将会是我接下来的发掘,最近也推出了复合莓果面膜以及日本吉野樱花面膜,下个星期我的货就到咯,好想赶快就可以试欧!用过的人,评语都很好!待我用过之后,铁定马上跟大家分享!
Bulgarian Rose, Lavendar and Q10 Rejuvenating Mask was my very first try. They all smells sweet and refreshing and definitely gaves more than what you paid. I just fall in love with this beauty product as I get more than what I expected for a cheap price. Apple Polyphenal Mask was my next try as I couldn't stop myself on beautifying myself. Never say only woman loves beauty, my dear had applied all of the above, and the green apple cupid just caught his heart. =D
Pearl Powder and Black Pearl Mask will be my next discovery. Mix Berries and Sakura are the new chapter for all the beauties. I couldn't wait to get my stock until next week! I will certainly share this beauty secret right after.









以上的都是属于自然钥匙篇,由于觉得太好用了,几个月前我寄同事又从香港帮我带回璀璨钻石篇--〉白金保湿面膜。我用过的心得只有一句话:赞!!它有高效保湿,白皙,改善细纹的功效,而且非常的伏贴。这些效果都一一显示,我只能说:“我太爱这个了!”。虽然这个升级的面膜会比钥匙篇来得贵,不过是非常值得它的价格的。
Since I'm indeed fond of it, I'm upgrading myself to the Diamond Series-->Platinum Rejuvenating Mask. One word for the tried out : Splendid! Gosh...I love this one! Although it's more expensive compare to the Natural Key Version but it's undeniably worth.



将,将,将,将 !
很不好意思呐。。。嘻!我的裸脸蛋,公诸于世!Shy shy....=P


Close Up



Toing! Toing! =D



用过美丽日记至今,也差不多有四个月的时间了,到现在才来分享,嗯。。。不会太迟吧!呵呵^^
有好康的东西,当然要推介给好朋友们!相信这个面膜品牌对你们不陌生吧(如果你是第一次认识这个品牌,也不会太迟的),到处也有人在售卖,一些夜市小摊位或商场店面也会看到,外面的售价大致上是以RM4售价,甚至我也看到RM6一片。而我想给大家的好康是:
Perhaps it was not too late for me to share this after 4 months of discovering. I guess this is not new to all of us as it can be seen elsewhere in the night market or shopping complexes. Even it is new to you, it was never too late to get to know it from now. RM4 was the usual selling price for what you can get from, some places even tag it for RM6, and here goes with my great deals.

自然钥匙篇 (Natural Key Version)
1 piece - RM3
1 box(10 pieces)- RM28(优惠价)
注:17种选择,可以挑选不同的凑上十片来索取优惠价
(17 varieties, can mix with all the different flavours to get the offer)

璀璨钻石篇 (Up+ Diamond Version)
1 piece - RM6
1 box(6 pieces)- RM33 (优惠价)
注:3种选择,可以挑选不同的凑上六片来索取优惠价
(3 varieties, can mix with all the different flavours to get the offer)

注:不包含邮寄费用,not included postage

请点击我的美丽日记官网来了解个别的功效,那里也有美丽证言哦!

希望大家可以花少少钱就可以变漂亮!请多多支持小妹吧,有兴趣的话,可以给我留言哦!^-^
Leave me a note should you are interested ^-^. Truely wish that we could spend less but get more on investing for our beauty.

p/s: 不好意思,如果有谁游览了这篇文章,我暂时没有售卖了,请转载
空欢喜来了解全文。



x x x

很开心宣布,自从第一次的教训后,我更加小心谨慎,也让我觅得正品了!请点击这里来了解全文。

4 comments:

  1. Hey, where to buy this? It's cheap leh, and u got see the effect after use? moisturized skin?

    ReplyDelete
  2. Hi Cindy,

    You can order from me! ^^
    Yes definitely, I'm one of its supporter. What I get is more than what I paid, I should say. That is why I'm also selling it now. =)

    You can try it and prove it by yourself...in fact this is a very economical beauty mask. I'm selling it cheap! hehe...

    Worth to give it a try...
    Should I pass you the order form if you would like to? =)

    ReplyDelete
  3. 哇,素颜美人!你的脸的毛孔真的无懈可击。好羡慕哦!

    ReplyDelete
  4. 别这么说,我不好意思啦!=P

    ReplyDelete